موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

آهنگ جدید ، شاد و فوق العاده زیبای علیرضا فراهانی به نام دوستت دارم

علیرضا فراهانی - دوستت دارم

Alireza Farahani – Dooset Daram | Size: 3.5 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

آهنگ جدیدی و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام حس خوب

رضا صادقی - حس خوب

Reza Sadeghi – hese khob | Size: 3 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

همگی ما در هارد سیستم خود اطلاعاتی شخصی و محرمانه ای داریم که مایل نیستیم کسی جز ما امکان دسترسی و اجرا و نمایش ان فایلها و پوشه های محرمانه را نداشته باشد. یکی از ساده ترین راه های ممکن مخفی کردن این اطلاعات با استفاده از امکان Hide ویندوز است. اما اکثر کاربران از این خصوصیت آگاه هستند. چاره کار چیست؟

Folder Lock نرم افزاری محبوب و مشهوری در این زمینه از شرکت New Softwares میباشد که قابلیت به مخفی کردن هر نوع فایل و یا پوشه و عکس و متن و یا یا قفل، کد گذاری و ناخوانا کردن فایل ها را داراسات! بدین ترتیب هیچ کس جز شما که هم پسورد وروردی نرم افزار را دارید و هم رمز عبور فایل کدگذاری شده، قادر به دسترسی به فایل های مذکور نخواهد بود!

شما می توانید به راحتی تمام فایلهای مهم و شخصی خود را به این نرم افزار بسپارید زیرا که فایل های مخفی شده توسط Folder Lock به هیچ وجه قابل ویرایش و تغییر نیستند، غیر قابل Delete هستند و از هر نوع ویروس و Trojan و … در امنیت میباشند!

یکی از ایراد های بسیاری نرم

افزار های رایج قفل گذاری و مخفی سازی فایلها در این است که این گونه نرم افزارها با ایجاد تغییر در فایل و ویندوز؛ فایل را تنها در همان محیط ویندوز از دیدگاه کاربر مخفی نگاه می دارد و کاربر در صورت استفاده از سیستم عامل دیگری مانند داس یا یک ویندوز دیگر به اسانی قادر به مشاهده ی اطلاعات محرمانه و اجرا و کپی آنهاست که نقص بسیار بزرگیست. Folder Lock این نقیصه را تا حد بالایی را رفع نموده و با گذاشتن کد و ایجاد تغییرات بر روی خود فایل، آن را در هر سیستم عامل و محیطی غیر قابل دسترسی می کند!

فایلهای کد گذاری شده در صورت انتفال (برای مثال کپی روی Cool Disk یا Floppy یا رایت روی CD) نیز غیر خوانا و غیر قابل دسترسی خواهند بود! به شما توصیه می کنیم که همین الآن این برنامه کاربردی را از ۳ سوت دانلود دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

Folder Lock 6.4.0 | Size: 3 MB | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
ارسال توسط ham
 

قالب زیبای ” جنگل سیاه‌ ” برای وبلاگهای بلاگفا و پرشین بلاگ

weblog Template

Jangal Template | Blogfa , Persianblog | Direct Link



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

                    

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها به آن اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.

به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد.

از این رو سایت ۳ سوت دانلود تصمیم گرفت از این پس فایل های آفلاین آنتی ویروس NOD32  را هر ۲ هفته یک بار در همین پست منتشر سازیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند.

آپدیت آفلاین نود 32

آپدیت آفلاین نود۳۲ بروزرسانی شده در ۱۹ بهمن ۹۰  – ۲۰۱۲-۰۲-۰۷



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

حتما تابحال برایتان پیش آمده که قصد عزیمت به مقصدی در تهران را داشته باشید و آن جا را بلد نباشید. در این هنگام باید با جست و جوی فراوان و مشقت بسیار آدرس مورد نظر خود را پیدا کنید. اما با نرم افزار نقشه تهران Tehran Map V 3.0 که برای استفاده بر روی کامپیوتر طراحی گردیده است دیگر مشکلات این چنینی نخواهید داشت. نرم افزار Tehran Map V 3.0 کاملترین نرم افزار نقشه تهران می باشد که برخی از امکانات این نرم افزار در زیر آورده شده است.

Tehran Map V 3.0



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

The Tiny Bang Story یک بازی فکری است با شباهت بسیار زیاد به بازی فکری معروفی که قبلا در سایت موج دانلود معرفی شد ، یعنی بازی Machinarium. روند بازی مانند بسیاری از بازیهای اشاره و کلیک هست یعنی پیدا کردن اشیاء مورد نظر، استفاده از آنها در وسایل مختلف و در نهایت حل پازلهای فکری متنوع. البته بر خلاف بازی Machinarium شخصیت اصلی در صفحه دیده نمی‌شود و شخصیت اصلی خود شما هستید. در پایان اگر اهل بازیهای فکری هستید پیشنهاد میکنم این بازی فوق العاده جذاب را از دست ندهید.

The Tiny Bang Story

The Tiny Bang Story | Size: 155 MB | 4shared Link

دانلود و عکس هایی از بازی در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

کلیپ جالب و دیدنی از کارتون Coyote & Road Runner که در این قسمت بالاخره میگ میگ کشته میشه

Coyote & Road Runner | Format: MP4 |  Size: 6 MB



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
نرم افزار جالب تعبیر خواب حرفه ای برای کامپیوتر
| با حجم پایین و لینک مستقیم |
.
کاملترین تعبیر خواب در ایران بیش از ۷۴۸۶۰۰ هزار کلمه وبیش از ۲۵۰۰ موضوع قابل جستجو قابل اجرا در تمام ویندوزها و بدون نیاز به نصب
.
 

از معبران بزرگ چون :
تعبیر خواب دانیال نبی علیه السلام
تعبیر خواب امام جعفرصادق علیه السلام
تعبیر خواب یوسف نبی علیه السلام
 تعبیر خواب اسماعیل بن اشعث
تعبیر خواب خالد اصفهانی
تعبیر خواب محمد بن سیرین
تعبیر خواب ابراهیم کرمانی
تعبیر خواب جابر مغربی
تعبیر خواب جاحظ
تعبیر خواب علامه مجلسی (ره)
تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی
تعبیر خواب تام  چت  ویندرا
تعبیر خواب لوک اویتنهاو
تعبیر خواب فروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham