دانلود نرم افزار نرو 9 رایت سیدی ودی وی دی و امکانات دیگر
موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

 

Nero 9 - نسل تازه ایی از ابزارهای ضبط اطلاعات، فیلم، عکس، صدا و ایجاد پشتیبان! Nero 9 با طراحی مجدد واسط کاربری علاوه بر زیبای ظاهری، سرعت کار با این نرم افزار قدرتمند را از هر زمانی بیشتر ساخته است. با استفاده از ابزار Nero Scout و جستجوی پیشرفته شما می توانید به جستجو در میان فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و به راحتی هر یک را انتخاب و وارد Nero Burnning ROM کنید.
با Nero 9 شما به تجربه های تازه در دنیای دیجیتال دست خواهید یافت، شما خواهید توانست در اتاق بر روی مبل خود بنشینید و تنها با یک ریموت کنترل (کنترل از راه دور) به کلیه فایلهای صوتی و تصویری خود دسترسی داشته باشید! حالا دیگر شما فقط با یک برنامه رایت سی دی روبرو نیستید بلکه با قابلیت های و ابزارهای جدیدی در این نسخه روبرو هستید که تقریباً تمام نیاز های دیجیتالی شما را برطرف میکنید ، شما به راحتی می توانید عکس های دیجیتالی خود را به اسلاید شو های زیبای تبدیل کنید، از اطلاعات ارزشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید، عکس ها و ویدئو های خود را ویرایش کنید، DVD هایی همراه با منو ایجاد کنید، Nero 9 توانایی ضبط بر وی دیسک های  BD-RE و BD-R (Blu-ray) را نیز دارد، دیسک هایی که به شما این امکان را میدهد تا حجمی بالغ بر 25 تا 50 گیگابایت را فقط و فقط بر روی یک دیسک ذخیره کنید!
شرکت سازنده در نسخه جدید نرم افزار Nero علاوه بر طراحی دوباره واسط گرافیکی با سایت های محبوب اشتراک ویدئو یکپارچگی بیشتر ارائه نموده است همچنین Nero 9 برای اجرا در محیط ویندوز ویستا بهینه سازی شده است.


nero9reloaded_p30download.com.jpg
                                         


  دانلود Nero 9 - سرور راپید شیر
دانلود - 206 مگابایت (بخش اول) | دوم

 دانلود Nero 9 - سرور دانلود مستقیم
دانلود - 206 مگابایت (بخش اول) | دوم

 
 
             


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham